vill du må bra får du aldrig glömma ditt förflutna

Man måste veta vad man gjort och aldrig förneka det man gjort. man måste veta vem man varigt för att bli den man vill vara. det du gjort har skapat dig att förneka det är som att dölja sig själv. för att ta sig upp måste man veta vad man varigt med om. det gäller att tänka på all skit man gått igenom men att inte stanna där. för att ta sig från botten så måste man vara där och inte förneka det. för att kunna ta sig ifrån det måste man veta vad man vart med om. man måste se bakåt men mer framåt. man får aldrig glömma bort sin bakrund men den får aldrig ta för mycket plats av framtiden. det är som ett annat klokt citat "det finns andledningar till att backspeglarna är så små och vindrutan är så stor" man klarar sig inte utan sina backspeglar men man måste fortfarande se i dom. men man måste titta mer i vindrutan.

vi hade en rätt jobbig natt i natt men innan vi somnade var jag så lycklig. jag har äntligen förstått varför andrea mår så dåligt när jag gör det. jag har äntligen förstått vad hon gjort för mig. allt hon byggt upp för mig rasar så fort jag mår dåligt och jag har aldrig förstått hur mycket hon gjort för mig. nu fattar jag och jag är så lycklig :)

men annars gör jag inte mycket. sitter här och är förskyld. jag kanske har feber är det svininfluensan. hahhahha jag skojja jag är så trött på att höra allt om den. orka gå runt och vara rädd. blir man sjuk så blir man. men jag tror man inte blir sjuk lika lätt om man bästämt sig att att inte bli sjuk. och om män väl blir det så tror jag man överlever mycket lättare om man bestämmer sig för att inte vara rädd. vafan läkarna sa att jag aldrig skulle vakna igen när jag hade 4 i promille men att jag vaknade på grund av min starka livsvilja. så ge fan i att vara rädda. tror inte svininfluensan kommer bli stor alls. kommer nog tystas ner lika fort som fågelinfluensan gjorde. men ni kan få lite bilder.



här har vi kranbilen jag åker på jobbet.



mina arbets kläder. byxorna är mina och jackan är jimpas men jag ska köpa en likadan så han kan få tillbaka sin.



mina underbart sköna skor med stålhetta.

sen när vi var och jobbade så såg vi denna fina bil. i typ orginal skick.



så jävla fin :)

men men. högtalarbygget går framåt och ni får lite bilder när jag kommit lite längre. kanske ska ut och jobba lite på den idag. vet inte riktigt känner mig ju inte så bra men men. någon reklamutdelning blir det ju inte. men men nu ska jag hitta på nått annat. pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0