Anonyma trevliga människor



Jag tycker att anonyma kommentarer är väldigt roliga faktiskt. För det första så försöker denna människa dölja sin identitet. Han/hon lyckas inte så bra. Jag har ip nummret och denna person har kommenterat på bloggen förut. Sen så tror personen att den vart smart som skrivit dessa kommentarer via jobbet. Inte så smidigt det heller faktiskt. Med tanke på att jag har både nummer och mail till denna människas jobb så kanske jag ska ta och ringa upp och förklara för dom vad deras personal gör på arbetstid? Rätt smart att vara anonym men rätt ogenomtänkt att glömma att man lämnar sitt ip nummer.

Kolla på mitt liv. Jo tack det gör jag hela tiden. Är det något specielt jag ska titta på ? Måste säga att jag trivs väldigt bra med mitt liv men tack för att du bad mig kolla extra noga :)

Nej jag vill inte att mitt barn ska få en dålig uppväxt och jag ska se till så mitt barn får en bra uppväxt.

Om du tycker att jag är omogen och har ett dåligt liv så tycker jag att töntigt är ett rätt så dumt ordval. Borde inte "Din omogna jävel," eller " Ditt jävla dumhuvud" passa bättre i det sammanhanget?

Att skaffa barn är inget töntigt man gör en gång och sedan glömmer och går vidare.  Ett barn har man hela livet och jag måste säga att det är en underbar händelse. Inte en "så jävla töntigt asså" grej man gör.

"väx upp" Ja du verkar ju inte veta så mycket om mig över huvudtaget.  Jag tycker att du kan förklara det lite bättre nästa gång.

Sen är frågan vem det igentligen är som ska växa upp? hmm...

Och om du tror att jag tar åt mig av något en människa säger som inte ens  vågar säga sitt namn så har du fel.

Är det inte "så jävla töntigt asså" att spendera sin tid på att ANONYMT skicka sånna här kommentarer?

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Bitch got Pwnd !hahahahhaa

2010-04-14 @ 20:17:00
Postat av: Ulrika/Killarnas morsa

Ja du, Jimmyh...

Den svenska avundsjukan kanske?? Alla kan inte få barn och ibland är det tur!

Med tanke på att personen jobbar får man väl utgå ifrån att vederbörande är vuxen, eller hur?

Sorgligt är ordet!!

Klart att ni kommer att fixa detta, varför skulle ni inte?

Var rädda om varann (det vet jag att ni är)!

2010-04-14 @ 21:26:43
Postat av: Renkan

Asså jag kan inte sluta lyssna på (Jag kan inte gråta) Den har så jävla bra text. Asså du verkar inte ha haft det lätt.Hoppas ditt barn får det bra. :)

2010-04-14 @ 23:07:44
URL: http://renkans.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fan vad bra du skriver. =)

2010-04-15 @ 20:13:04
URL: http://jennifernorin.blogg.se/
Postat av: Hysteria

Av det jag läst har jag inte riktigt förstått vad som är så hemskt vidrigt som du gör... Du verkar ha fötterna på jorden, på väg in i arbete, medicinerna verkar funka som de ska, bra inställning till din partner och föräldraskap. Vissa slänger sådant ur sig direkt när de ser att någon under 30 ska bli förälder. Har man dessutom någon typ av problem, som t ex adhd, så måste man tydligen koppla in soc direkt. Folk är så hemskt trångsynta. Jag tror på dig och din familj!

2010-04-16 @ 04:29:42
URL: http://hemmafruhysteria.blogspot.com
Postat av: Trinidaz

Håller med dig helt i det du skriver. Erat barn kommer ju få det super bra !



Skit i såna kommentar , ja de verkar du ju redan göra. Det är bra det , man ska inte ge såna idioter det dem vill ha.



Du kanske skulle ta och ringa till han/hons chef :)

2010-04-16 @ 09:59:27
URL: http://trinidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0