Barnmorska och pizza

Tjena alla svenskar och norskar och ni andra som läser min blogg.

Idag har jag och Andrea varit hos våran barnmorska. Igentligen skulle det inte vart nått möte idag men eftersom att barnmorskan var sjuk när det var inskrivning så skulle vi träffa henne nu istället. Det kändes faktiskt lite små onödigt eftersom att vi inte pratade om så mycket. Vi pratade bara om att vi skulle på ultraljud och sen efter det få höra hjärtljuden men det visste vi ju redan så det var liksom inget nytt vi pratade om. Men det var iaf trevligt att prata lite.

Sen så gick Andrea till skolan och jag stannade hemma. Pappa ringde och kom hit och åt pizza med mig. Mums.

Sen dess så har jag suttit i soffan och skrivit på låten bokstavsbarn.

Jag är snart klar med texten. Jag har skrivit vers 1, vers 2 och refrängen så det är bara sista versen kvar. Är rätt så nöjd med verserna, vers 2 inehåller rätt så intressant fakta om våran kära psykvård i sverige.

Så förhoppninsvis så kan jag spela in låten nästa vecka. Ska försöka ta mig tid till det :)

Vi hörs lite senare när jag har nått mer roligt att informera er om :)

Bjuder på en gammal bild från 2007. Man var ju rätt långhårig.



Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Lena márjá

kordan visste du d va norske som leste bloggen din? :D

2010-04-15 @ 15:55:38
URL: http://lenamarjaa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0