Barnvagn

Tjena.

Igår var vi på Babyproffsen och kollade på barnvagnar. Personalen visade oss verkligen allt. Det var skönt att få se alla olika och få lite fakta om dom. Vi hittade en som inte var så bred och inte väger så mycket och så har den svängbara hjul. Jag var dock väldigt skeptisk till att den skulle vara stadig men det var den. Väldigt enkel att köra var den också men billig var den inte. Men mitt barn ska ha det fint och jag vill gärna ha en stadig vagn som håller ihop. Så det är värt varenda krona. Vagnen kostade lite över 6 000 kr och sen så kostar ligg delen runt 2 000 tror jag det var. så det blir 8 000 kr. Sjukt mycket pengar men det ska ju vara bra grejer också. Om man handlar för 10 000 kr på babyproffsen så får man 5 % rabatt på allt i ett helt år. Vi kommer komma upp i 10 000 kr eftersom vi ska ha en bilbarn stol också. Min kusin pratade något om en bilbarnstol men åh andra sidan så kanske man tjänar på att köpa en ny beroende på hur mycket man tänkter handla där under det närmaste året.


Så ser den ut med sitt delen som man får med.



Sen så kan man ha den så också. så dom ligger i den när dom växt ur den speciella liggdelen. bilden högst upp är så den ser ut när barnet blivit så stort att de kan sitta upp.



Och så ser den ut när man har liggdelen som kostade runt 2 000 kr.

Sen kan man vänta på liggdelen/sittdelen så barnet är vänt åt det andra hållet också.

Dyrt blir det men det är värt varje krona.

Vi hörs lite senare.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: St

Jag har följt din blogg ett tag Jimmy, det är fint det du kommer göra. Jag hoppas för eran skull att allt går bra! Hoppas det blir ett mysigt barn ni uppfostrar!

2010-04-06 @ 18:59:59
Postat av: MansonDust

Man kan hitta helt NYA liknande vagnar på Blocket. Folk köper & säljer galet mycket, ni behöver inte köpa allt på Babyproffsen, dom är så satans dyra.. Bara ett tips från en trebarnsmamma. :)

2010-04-07 @ 15:35:45
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: Angela

Teutonian Fun var min favvo vagn när jag var gravid :-) tycker att liggkorgen är så oerhört fin!

Dock så blev det inte en sån då den tyvärr var för bred för att komma in i hissarna här som är galet små!

Tänkte bara tipsa om att till teutonian kan man köpa fästen som man sätter fast på chassit på vagnen, sedan så kan man sätta på bilstolen på vagnen! Superbra om man inte har bil själv men ska ut och åka å kanske har en bit att gå, eller om man behöver platsen i bilen till matkassar!

Vilka barnstolar som passar till just teutonian vet jag inte, men de borde dom på butiken kunna svara på!

Lycka till

2010-04-12 @ 23:38:58
URL: http://lilleprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0