Samsung s5230



God dag.

Idag har det vart en rätt lugn dag fast jag har vart helt död. Jag sov 4 och en halv timme i natt. Så jag känner mig rätt så slut i kroppen. Jobbade mellan 8 och 12 och sen dess har det inte hänt så himla mycket. Jag slog igång datan och mixern  och körde några låtar efter jobbet. Det var ju längesen jag sjöng så jag kände mig sugen på det. Sen så kom mamma och pappa hem och vi åkte ganska direkt ner till centrum för att köpa nya mobil telefoner. Jag behövde en ny och pappa också så vi drog ner och jag visste ju redan vilken jag ville ha så jag köpte en Samsung s5230. Det är ju en touch mobil och de är helt nytt för mig så det ska bli spännande.

Riktigt trevlig personal var det i butiken också. Jag tycker ju annars att försäljare brukar kunna vara rätt överdrivna i sitt säljande. Men han försökte inte övertala mig till någon annan mobil och var trevlig så det var härligt det med.

Jag är helt slut i skallen och vet knappt vad jag pratar om så vi hörs senare.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0