Tredje gången gillt, håll tummarna

Jag har försökt spela in låten "bokstavsbarn" 2 gånger nu. Sist så vek sig rösten och idag var ingen bra dag att spela in på. Vissa dagar är jag skit noga med att allt ska låta perfek och andra dagar så kör jag bara och är klar med hela inspelningen på bara några försök. Det är alltid dom gångerna man bara kör fort som de blir bäst resultat. Blir man för noga så tycker man ju aldrig att det låter bra och då blir man aldrig klar. En sån dag har jag haft idag. Jag försökte spela in i en timme tills jag kom fram till att det inte var någon idé att fortsätta eftersom att jag aldrig skulle bli nöjd. Det jag spelade in lät säkert skit bra men har man en sån här dag så raderar man bara iaf. Undra varför man har så olika dagar?



På måndag ska jag spela in låten och då kommer Angelica hit också. Hon ska sjunga lite i refrängen för att fylla ut lite och jag tror att det kommer bli skit tungt!

Så har ni tur så släpps låten på måndag. Jag hoppas att den blir klar tills dess.

Jag kan inte beskriva låten med ord för jag tycker själv att den har ett starkt budskap och har fått det bekräftat av 2 personer. Så jag längtar verkligen efter att få släppa den här låten. Så håll tummarna för inspelningen på måndag.

Vad mer kan jag säga lyssna på alla mina andra låtar genom att klicka här

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0