Tvungen att svara på denna kommentar



Det är alltid lika intressant när man ser att man har nya kommentarer. Under tiden datan laddar för att visa kommentarerna så tänker jag "är det en kommentar som gör mig glad? Är det en kommentar som jag leer åt och tänker att idioten inte har nått bättre för sig. eller är den nån som vill göra reklam bland mina kommentarer" Det här var en kommentar som verkligen gjorde mig glad och gav mig ett brett leende av glädje.

Jag brukar alltid fundera på vad folk tycker är intressant med bloggen eftersom att jag skriver om så otroligt många saker. Så vad tycker ni är intressant? vore roligt om ni ville svara med en kommentar. Det känns iaf underbart att folk tycker att bloggen är intressant.

Det är underbart att du och många andra ser min inre/psykiska styrka. Jag hoppas att jag kan sprida den styrkan till många andra och få dom att rycka upp sig. Ju mer skit man gått igenom ju starkare blir man. Så ge ALDRIG upp.

Tack så mycket Lisa.

Det är härligt att få lyfta fram vissa kommentarer så ni alla får se dom och så man får skriva ett långt svar.

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Anonym

kunde inte instämma mer med lisa.

2010-04-21 @ 18:30:18
Postat av: Jossan

Jag hittade dig på "mer-trafik" eller någon sådan hem sida , Läste igenom din blogg och la genast till dig på bloglovin! Att läsa din blogg ger mig ett leende på läpparna , varje gång jag läser den.

Det är nästan som om en liten del av styrkan du skriver om hoppar på mig och hjälper mig lite.

Din blogg talar till mig ungefär , den säger att man inte ska ge upp.



Fortsätt kämpa som du gör och ta ingen skit.

Hoppas på att få se kort på bebisen sen när den kommer ! :)

Tack för mig

2010-04-21 @ 19:19:09
URL: http://runawaybitch.blogg.se/
Postat av: linnea

lycka till med eran bebis och fortsätt så ;)

2010-04-21 @ 21:23:47
URL: http://privatelifes.blogg.se/
Postat av: lisa

Vad kul att du svarade! Det glädjer mig hemskt mycket att du blev så glad för jag menar det verkligen. Fortsätt förresten att skriva som du gör, det är blandningen av allt du skriver om som gör det så speciellt :)

2010-04-21 @ 22:57:57
URL: http://lisaweseth.blogg.se/
Postat av: Musikblogg för musiklyssnare - Albin Loan

Grattis till din kiddo man. ;)



Ciao

Albin Loan

Postat av: Arasch Ghodsian

Tja Jimmy arasch från grimsta diggar dina låtar och vill erbjuda dig en egen hemsida på min server för din musik och dit nya liv



Mvh Arasch



P.s du kan kontakta mig via min hemsida eller mail

2010-04-22 @ 20:08:30
URL: http://www.nexxoz.com
Postat av: Lisa

Jag fick läsa kommentaren flera gånger. Det kändes precis som en sak som jag skulle kunna skriva, håller med henne fullt ut!

Namnet blev därför förvirrande. Tankarna gick: "har jag skrivit det här?, men när? Jag kommer inte ihåg!!"

Riktigt frusterande. Haha!



Skriv som du gör, blandningen mellan pappaprat, musik, sjukdomar och vardagen. Ja, om livet helt enkelt! :)



Ha det bra! LisaNr2! ;)

2010-04-22 @ 20:17:31
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0