Vår känslor

Tjena.

Dagen har varit galet soft. Somnade halv 11 igår kväll, så jag gick upp halv 9 i morse. Det var ju rätt fint väder så jag och Andrea tog fyrhjulingen ner till Industri rakan så jag fick köra lite på 2 hjul och sladda lite på gruset som låg på asfalten. Andrea tog väldigt många bilder när jag körde som jag kommer att ladda upp snart. Eftersom jag inte kan ladda upp bilderna just nu så laddar jag upp en gammal fyrhjulingsbild ifrån förra sommaren.



Sen så har vi vart och handlat lite mat till ikväll. 2 grannar kommer över och ska äta middag. Så kvällen är uppbokad och det är skönt att bara ta det lite lugn när man är ledig.

Just nu så sitter jag, Andrea, Ted och Anna på baksidan i solen och dom spelar kort medans jag sitter här och håller er uppdaterade.

vi har bökat lite här och ställt fram alla utemöbler.

Nu ska jag göra nått annat. Laddar upp alla fyrhjulingsbilder senare idag.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0