Äntligen är semestern slut

Idag började jag jobba igen efter 2 veckors semester. Dom sista dagarna på semestern var inte roliga alls. Jag blev så otroligt rastlös och var bara irriterad. Men idag fick jag äntligen jobba igen och jävlar vad härligt det var. Först känndes det bara härligt och ro givande att få jobba igen men nu har jag ont i hela J'vla kroppen. Har inte lyft nått på 2 veckor och så nu pang på full fart. Jag kan inte riktigt ta det lugnt och börja försiktigt. "ska man göra nått så ska man göra det ordentligt" Sen så straffar det sig ju alltid efteråt. Mina armar värker och jag har fruktansvärt ont i min handled. Mina ben är inte så glada på mig dom heller. Men trotts att det gör så fruktansvärt ont så är det otroligt skönt att få jobba igen och ser fram emot att få jobba imorgon igen. Låter lite sjukt va? Men det är så underbart att få bli av med sin överaktivitet/hyeraktivitet. Även om jag inte är hyper när jag inte jobbar så finns liksom energin i kroppen. Jag låg typ på soffan dom sista dagarna på semestern utan att bli hyper men när man väl jobbar så känner man att det inte finns något stopp. Vilket gör att man får väldigt ont efteråt när man har jobbat alldeles för hårt. Men vad kan man göra? Snart vänjer sig kroppen igen och då blir allt som det ska.

Jag försöker få tid till att skriva låtar men det blir väldigt tight med tid. Jag skriver bäst på nätterna och då måste jag ju verkligen sova för att orka jobba. Men ni behöver inte vara oroliga det kommer snart en låt till er.

Idag efter jobbet har jag bara njutit av livet. Käkat chips och druckit Root bear. Riktigt gott och slappt.

Sen har jag fått gratulationer av alla på jobbet idag då dom nu vet att jag ska ha barn. Så vi satt och pratade lite om det och det var trevligt det.

Nu ska jag snart lägga mig och sova mina timmar.

God natt!




Jag älskar dig!

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0