Det kommer snart, Det kommer

Jag tänkte skriva det här igår men tiden gick fort och helt plötsligt hade man gått och lagt sig.

Jag har börjat jobba lite med musiken igen. Har inte haft så mycket tid till att skriva men nu försöker jag ta mig all tid jag får så att jag kan bli klar någon gång. Jag börjar faktiskt sakna känslan man får när man står där vid micken och bara kör på. Så nu ska jag se till att få texten klar så att jag kan åka hem och spela in låten så att den blir klar. För nu börjar till och med jag tycka att jag är för seg på att släppa låtar. 

Nu ska jag fortsätta att titta på Fångarna på fortet med Andrea så ska jag skriva lite mer imorgon.

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0