Hej mamma och pappa

Hej mamma och pappa. Jag vet att ni kommer läsa det här så jag är inte dum nog att skriva om er.

Hej alla andra underbara människor. Denna dag har vart en ren berg och dal bana. Jag och Andrea har träffat Dennis idag. Det var otroligt kul att få träffas igen efter 3 månader. Han håller sig drogfri och jag är imponerad och stolt över den han är idag.

Sen var vi på bio och kollade på bröderna karlsson. Den var rolig men jävligt ångest framkallande. Så mycket som hände som man inte ville skulle hända och ja. Ni får väl se den själva. Jag ska inte avslöja för mycket om den.



Sen så har jag bestämt mig för att göra en låt som ska heta typ "bokstavsbarn 2" Något liknande iaf. Den ska handla om oss alla bokstavsbarn. I sverige är vi faktiskt omkring 500 000 stycken bokstavsbarn. Men jag ska inte ge några detaljer. Låten kommer när den kommer.


Här har ni låten bokstavsbarn. Alltså den första och ända än så länge.
 



Sen så ska jag bo hos Andrea ett tag nu så vi får se när jag kan spela in nästa låt.

Nu måste jag sova. Klockan är alldeles för mycket.

God natt!

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: cattis

Hej Jimmyh!

Ramlade in hos dig när jag i desperation sökte på "diabetes adhd". Trevliga sidor du har. Jag hoppas du mår bra i dag!?

Jag är en "bokstavsvuxen"... Fick min adhd-diagnos för ett halvår sen, vid 39. En son med AS och en m ADHD. Han har även diabetes och det håller på att balla ur totalt.. Jag vet inte vad jag ska göra! Han tar inte sitt insulin. Bara sover. Går ur sängen vid middagstid och skiter i allt. Skolkar. Han glider bort, och jag vet inte vad jag ska göra! Har du nåt tips till en olycklig och maktlös (?) mamma???

2010-09-03 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0