Jag älskar nätterna

Ja så är det. Det är så skönt när solen gått ner. Allt är svart och man kan koppla av till 100%. Just nu sitter jag vaken själv. Kanske inte det allra roligaste men det är skönt ibland det med. Funderar på om jag skulle börja på en låt men det är nog ingen bra idé. Börjar jag skriva så är det svårt att sluta och jag tänker inte sitta här hela natten. sitter i sängen och kollar på 2 and a half man, och bara njuter. Livet leker.

Idag har vi varit hos barnmorskan och allt var bra med våran lilla bebis. Fick även reda på att våran barnmorska är som mig typ 1 diabetiker. på tal om det så tänkte jag bjuda på bilder imorgon på ett sensor byte. Låter det intressant? Imorgon kommer ni fatta vad jag menar.

Imorgon så ska jag och Andrea till hennes tandläkare och på fredag så ska vi till min diabetes läkare. Hoppas mitt HbA1c har sjunkit. Det låg lite för högt sist. Åh andra sidan har det aldrig legat riktigt bra men just nu när jag har sensorn och bättre kontroll borde det vara bättre.

Nej nu ska jag inte sitta här och snacka skit längre. Vi hörs imorgon.

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis till lillen/lillan i tjejens mage. Hoppas allt ska gå bra för er :)

2010-08-05 @ 13:49:32
URL: http://jagerving.blogg.se/
Postat av: sanna

fin blogg (y)

2010-08-18 @ 09:48:56
URL: http://lillsannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0