Jag kan knappt gå

Idag har Andrea och jag varit på Erikdals badet och skoja inte vad jag har ont i benen. Hade redan ont igår efter att ha jobbat för första gången på länge och nu har man simmat också det är inte skönt alls i benen just nu. Orkar knappt gå.

Vi åkte dit för att Andrea ville simma. Hon har ju haft ganska ont i kroppen och ville mjuka upp muskler och leder lite. Jag passade på att göra mig av med lite överenergi och det gick alldeles utmärkt. Kände mig pigg när vi gick därifrån men sen tog det inte lång tid innan jag blev helt slut och höll på att somna. Jag kan aldrig sova på dagarna. Kan inte sova en timme efter jobbet eller så. Vet inte varför men det går iallafall inte. Sen blev det lite roligt på tåget.

Vi satt på tåget sen klev det på 2 Tjejer/kvinnor. Vet inte vad jag ska kalla dom. Dom var inte gamla och inte unga. Aja nog om det. Dom kände inte varandra men direkt när den ena satte sig ner så sa hon till mig. Oj vad du ser trött ut. Då sa jag att jag var det sen så var hon tyst ett tag. Sen efter en stund kollade hon på Andrea´s mage och frågade om när bebisen skulle komma ut. Hon svarade och sen började hon fråga om vad det var för kön och allt möjligt. Sen så började den Andra kvinnan fråga också. Hon frågade också om datum för beräknad födsel. Sen började vi prata om ultraljud och allt möjligt. Vi hade en trevlig konversation.

Men varför började dom båda prata med oss? Det är ju inte vanligt att folk säger någonting på tunnelbanorna. Alla brukar ju vara rätt så tillbaka dragna när det gäller människor man inte känner. Men det är inte ovanligt att folk brukar prata med oss. Det var likadant innan Andrea blev gravid också. Förstår inte varför folk alltid ska börja prata. Det är ju trevligt men det känns lite konstigt när någon bara börjar prata med en. Undra varför dom börjar prata igentligen? Ser vi så trevliga ut? Jag vet inte varför men så är det bara.

Sen så var det lite kul för när vi badade så såg jag en person som jag verkligen tyckte att jag kände igen. Sen efter lite eftertanke så kom jag på att det var David hellenius. Inte så konstigt att man känner igen honom.



Tycker det är lite roligt att stöta på kändisar när dom inte är på tv så man får se hur dom är när dom inte är med på tv.

Sen kan ni få en bild på mig och Dennis. Den är tagen sist han fick komma hem.



Saknar dig min bror ♥

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0