Magbilder vecka 34

Tiden går sjukt fort. Tror inte jag har lagt upp en magbild sen vecka 27 och nu är det vecka 34. (33+1)

Nu måste ni få se hur tjock min älskling har blivit!





Magen växer enormt mycket nu. Känns det som iaf. Och vår bebis verkar ha boxnings matcher där inne. Sparkar på mig hela tiden när jag känner på magen. Det är helt underbart. Nu är det bara 7 veckor kvar till beräknad födsel vilket innebär att det är väldigt snart och att jag längtar otroligt mycket. Jag längtar tills jag blir pappa åt vårt barn :)

Vidare i livet. Nu har jag äntligen blivit frisk och det var otroligt skönt att vara tillbaka på jobbet idag. Nästan alla på jobbet var sjuka så vi var inte många där idag men det var bara lugnt och skönt, fast rätt tomt.

Nu ska jag titta lite på tv innan det är dags att sova.

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: hanka

Gud va mysigt! Lycka till som pappa :)

2010-08-22 @ 19:33:04
URL: http://angicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0