Magbilder vecka 35, Musik

Hejsan gott folk. Jag har inte alls vart duktig på att uppdatera här. Det har vart mycket att göra och tiden har gått fort.

igår tog vi bilder på Andrea´s mage. Vecka 35 (34+1)



Sen så har jag köpt lite nya tröjor. Ni kan få bild på en. Alla jag köpte e stickade. Härligt till hösten.



Sen så åkte jag och Andrea in till stan idag och hämtade mina hörlurar som jag väntat på i 7 veckor.



När vi kom hem så satte jag mig vid datan och började skriva lite på bokstavsbarn låten. Och helt plötsligt var jag klar. Kändes som att det gick hur fort som helst. Men hur som helst så är låten klar och jag åker hem imorgon för att spela in den. Så imorgon släpps ny låt till alla bokstavsbarn.

Hoppas ni har det bra.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0