Shyssta snickare

Idag har vi råkat ut för några riktigt shyssta snickare. igentligen var dom inte så shyssta. Dom håller ju på att renovera Andrea´s hus. Byggställning runt hela huset och så. På andra sidan huset har dom satt plast över fönstrerna men inte på vår sida. Dom har haft semester och inte jobbat nått på några veckor men idag började dom och slipade på fasaden. Fönstret i köket var öppet kanske 8 cm och då såg det ut så här på köksbänken när våra kära byggarbetare var klara. Jag drog ett sträck med fingret så ni kan se hur skitit det blev.



Uppe i venstra hörnet ser ni ett diskställ. Tror ni att disken var ren efter detta?

Det vore ju trevligt om dom kunde plasta igen fönstrerna innan dom gör sådanna här grejer. Eller om dom sagt nått. Kan ju bli svårt att snacka med dom eftersom dom enbart pratar polska. Men men.

Idag gick Andrea in i vecka 32. Ni kommer få magbilder snart för nu har hon blivit riktigt tjock min älskling :) Och bebisen har sparkat som en galning idag. Det blir nog en liten kickboxare eller fotbolls spelare.

Imorgon ska jag till min diabetes läkare. Bara rutin grej. Är där 2 gånger om året och hos diabetes sjuksköterskan 2 gånger om året så det blir besök var 3e månad. Sen ska jag se om jag får tag på Dennis så jag vet om jag ska hem imorgon så han kan spela in lite låtar. I så fall så lägger jag upp hans låtar här på bloggen sen.

Här är låten Dennis spelade in sist han fick komma hem.



Sen så kan ni ju få lyssna på min senaste låt med Angelica också.



hoppas ni har det bra.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Charlene

Vad duktiga ni är!!! Har lyssnat på några av de låtar du lagt upp på bloggen.



Jag har en talangtävling på min blogg imorgon. Jag tycker att du eller ni borde anmäla er! Alla detaljer om tävlingen kommer upp på bloggen imorgon. Den som vinner får skriva ett gästinlägg på min blogg. Detta inlägg sparas i en egen kategori som heter Vinnare av Veckans Talang så den är lätt att hitta bland alla mina inlägg. Det är ett bra sätt att synas på och göra reklam för sig själv eftersom jag har ca 1500 unika läsare i månaden.



Ha det bra

2010-08-08 @ 20:24:04
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Emelie Fredriksson

BRA LÅT !

2010-08-13 @ 12:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0