Sommar och sol



Bild på mig när vi var på mallorca 2008. Kommer ihåg att jag träffade Andrea bara någon vecka innan jag åkte dit så jag var inte så road av att vara där igentligen. Haha. Men det är klart att det var skönt att vara utomlands och man blir ju ganska sugen att sätta sig på ett plan och flyga mot värmen.

Är hemma hos mina föräldrar nu. Vi sov här i natt jag, Andrea och Elvira. Snart kommer nästintill hela släkten hit för att julbaka och jag ska försöka fixa bilder som laddas upp senare.

Anledningen till att jag inte bloggade i torsdags var att jag inte kunde logga in på blogg.se Inloggningsrutan var borta och igår hade jag inte någon tid.

Men nu ska jag gå ner och vara social så hörs vi senare.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0