Slutkörd

Jag vill sova. Jag orkar inte vara vaken hur länge som helst. Men... Min kropp vill inte göra som jag vill. På dagarna så förstår den att jag är trött och slut men på kvällarna när det är dags att sova tappar den kontaken med min hjärna.  Jag kan verkligen inte sova. Jag har börjat bli blå under ögonen och börjat känna mig väldigt sliten. Vet inte hur mycket kaffe jag druckit idag för att hålla mig vid liv. Brukar alltid bara ta 30 minuters lunch på jobbet men idag var jag så slut att jag tog en timmes lunch. Vart tog Hyperaktiviteten vägen? Nu orkar jag knappt hålla mina ögon öppna det är helt sjukt det här. Måste ner i tvättstugan klockan 10 så jag kan inte gå och lägga mig nu heller. Men nu ska jag iaf lägga mig i sängen tills dess för jag håller på att falla ihop

God natt!



Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Joly

Så är det att vara förälder :P haha, min storebror har nyss fått barn och säger samma sak. Och han ba "Ja, men jag kan sova sen när han är typ 15.. för då kommer han sova hela dagarna!" och min mamma sa "när han är 15 så kommer du få lov att vakna, för att få honom att vakna." haha :D

2010-12-15 @ 21:54:17
URL: http://jjooly.blogg.se/
Postat av: emmaws

svar; hej, jo det är bara bra lite trött sj? :)

hehe er dotter är jätte söt :D

2010-12-16 @ 09:54:48
URL: http://emmaawhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0