Regäl uppdatering

Anledningen till att det inte blev något blogg inlägg igår var att jag inte mådde så himla bra igår kväll. Jag mådde inte så bra i morse heller så jag har inte varit på jobbet idag. Jag kunde verkligen inte ta mig upp ur sängen. Jag hade så fruktansvärt ont i magen. Den kändes helt tom men jag kände ändå inte att jag skulle lyckas få i mig nått. Det var riktigt sjukt. Jag låg vaken från klockan 5 till någon gång runt 7 och mådde jävligt dåligt. Skickade ett sms till chefen och lyckades efter en lång tid somna om så mådde jag lite bättre när jag vaknade.

Albin slutade tidigt i skolan och kom förbi och hälsade på.



En några veckor gammal bild på Albin och Elvira.

När snön slutar rasa ner från himlen så tog vi en promenad till centrum och åt på taco bar. Det var riktigt gott. Min mage var lite konstig men det var väl bra att få i sig något. Vi promenerade runt i olika butiker vilket resulterade i en del nya inköp. Har inte fotat något av Elviras klädes plagg men hon fick 2 stickade tröjor. En var mer som en stickad klänning och den andra som en cardigan eller vad det heter?

Sen så är jag rätt rolig när det gäller kläder. Jag brukar ju bara köpa stora tjock tröjor med stora tryck men idag fick jag nått ryck och köpte en skjorta? Jo så är det, jag köpte en rosa skjorta. Sen kom jag på att jag hade en tun tjock tröja som jag köpt tidigare och aldrig någonsin använt för att det är en fintröja och det brukar jag ju inte använda. Men hur som helst så slängde jag på mig skjortan och tröjan och tog en bild.



Såhär är ni nog inte riktigt vana att se mig? Imorgon ska vi till min syster och fira henne för att hon nyligen fyllt år så då tänkte jag kasta på mig dessa kläder. 

Igår efter jobbet så sprang jag in på Panduro och köpte denna roller 



Och vad ska man med denna till då?

Jo jag köpte även fingerfärg och då rollar man på färgen så det blir en jämn yta. Med andra ord har vi gjort hand avtryck på Elvira idag. Jag ska ju tatuera in hennes handavtryck på bröstet. Jag tror vi fick ett avtryck som blev riktigt bra. Men vi får se om det går att använda eller om vi får göra om. Det var lite bökigt men det gick faktiskt bättre än jag trodde. Ska ni göra handavtryck på riktigt små barn så var berädda på att det kommer vara färg överallt efteråt. Som tur är går fingerfärgen bort med vatten och den innehåller inga farliga ämnen som kan skada barnet.

Sen så måste jag meddela att vårt kära grannland Norge har riktigt bra rappare.

Erik og Kriss Har släppt en ny låt med video som jag känner att jag vill dela med mig av.



Texten till låten:

Mange damer her, men du er den ene
Blant modeller er du eneste pene
I utseendet ville du lett vunnet VM
Du fanger blikket som du sto på en scene
Hva er det med henne
Hva er det ved henne
Sa du kropp,var det denne du mente
Beveger seg mer enn sjarmerende
Blir så tent, håper du brenner med babe

Hun appellerer til meg
Tiltaler meg som
Setter fyr på meg x2

Hun tenner meg som en lighter
Så het
Tenner meg som en lighter
hun vet
tenner meg som en lighter
så het at jeg kjenner at jeg brenner meg
og hun vet at hun tenner meg

Det skal være sånn
vi er så nære å sånn
vi er så kjær og har så my begjær å sånn
vi gjør ting som ikke er sanitært å sånn
og hun sier til meg at jeg er så svær å sånn
er populær å sånn
uordinær å sånn
har samvær, hun går ned på sine knær å sånn
misjonær å sånn
vi bruker lær å sånn
har lært ting hvor man ikke trenger klær å sånn


Vad tycker ni? Gillar ni Norsk Hiphop?

Nu har vi precis ätit middag och ska slå oss ner framför tv apparaten. Nu har ni äntligen fått er en regäl uppdatering.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Maja

Visst innehåller finger färg bara fil och karamellfärg typ? :) Hon är super gullig lilltjejen! :)

2010-12-04 @ 09:56:31
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/
Postat av: emmaws (a)

får man fråga? :)

när vart du pappa? asso typ datum och månad (:

2010-12-15 @ 16:03:28
URL: http://emmaawhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0