Alla hjärtans dag



ja idag har jag inte bloggat alls för jag har faktiskt haft vettigare saker för mig :)

Andrea och jag sa att vi inte skulle köpa nått till varandra idag för att ingen av oss hade specielt mycket pengar.

Jag vaknade av att andrea väckte mig och jag var helt död. så kom jag på att det var alla hjärtans dag. lixom första tanken jag fick när jag vakna. så jag gick ut ur mitt rum och andrea undrade vad jag höll på med men då kom jag tillbaka med ett paket med denna kudde i.

det första hon säger är. Vi skulle ju inte köpa nått dum skalle. sen när hon öppna så sa hon jag älskar dig sötnos.

först e man en dum skalle sen e man en sötnos :) Hon är så underbar hon :)

men sen så åkte vi till barkarby med mamma och pappa. vi var inne på media markt 3 gånger och expert 3 gånger. skulle springa fram och tillbaka hela tiden. sen kom vi iaf hem med en wii fit. den e fan rolig :) sen så köpte vi ett till spel en till kontroll och så fick vi med sånadär grejer man sätter på kontrollen som ser ut som tennisrack, golfglubbor, base boll trä, bilratt och en vanlig kontroll så man kan hålla den åt andra hållet. sen tror jag inte de var nått mer vi fick med.

Sen har vi spelat wii hela dan och haft skit kul. måste säga att de känns rätt kul att säga att man kört go cart och hoppat back hoppning i vardags rummet. haha.

Nu ska jag äta lite sen bör jag väll fundera på att sova men är galet taggad på att skriva en låt :) får se hur det blir.


Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0