Det känns ju rätt meningslöst att publicera detta inlägg

vad vill ni höra?


Tjena alla människor. skrev ju inget igår men det hände ju inte så mycket då heller. jag och andrea var i stinsen och kollade runt lite. sen på kvällen så kom jade och vi spelade wii och hade lite halv skoj. roligare än så blir det inte.

idag har vi inte gjort så mycket livsviktigt heller. vi hade lite tråkigt i morse så vi drog till ikea och kollade runt lite. efter ikea så blev det till att köpa munkar och dra hem och smaska. senare så kom jade och tomas. vi har spelat lite wii igen och sen så åkte alla så nu är jag ensam här och letar beat men känner ingen motivation till någonting just nu så jag ska bara sitta här och inte göra nått vettigt alls.

så nu när jag lyckats tråka ut er läsare så ska jag göra nått annat tills jag har nått vettigt att säga och hör av mig igen.


Pusspåre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0