Fredag hela dagen



ytterligare en helg men vad spelar det för roll. jag är ledig hela tiden. jag hatar att vara arbetslös. hoppas de fixar sig snart.

fredag idag, hela dagen.

vad finns det att säga somnade 4 i natt. gick upp runt klockan 2. har inga rutiner kvar vilket gör allt väldigt jobbigt.

har inte gjort så mycket spännande idag, suttit vid datan tills andrea kom hem och sen så kom hennes mamma och morbror. vi satt och snackade skit och hade det trevligt och åkte lite senare till väsby.

just ja min bil har fått nått dumt ryck. den vill inte funka alls. den går i 30 och hackar. de lixom känns som att den motorbromsar mitt i allt när man ändå gasar så de blir konstiga ryck. sen spelar det ingen roll om man har halv gas eller full gas. det ger ingen skillnad. motorn varvar fullt på halv gas och trycker du gasen i botten händer inget mer. så fullt varv och bilen går i 30. inte så roligt alls.

kvällen då vad händer?

vi ska väll spela lite wii och kanske kolla på någon film jag har ingen aning om vad som händer.

Min röst har blivigt bättre och jag hostar inte längre så vem vet om jag kanske spelar in en låt på måndag? det vore kul att få göra det iaf.

men jag har inget vettigt alls att informera.

har skottat en jävla massa snö på framsidan. och jobbigt var det men fint blev det.

Vi får höras när jag har nått vettigare att säga till er.

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0