full gas motor ras



bilden har absolut ingenting med detta inlägg att göra, hur som helst är den tagen på Miras dop.

jag och pappa tittade på bilen igår och de va inte så glädjande. bakre motorfästena har gått av så hela motorn lutar in mot bilen. vilket gör att fästet till avgasröret också gått av. så idag kom bergaren och hämtade bilen för 5e gången. så nu får man vra utan den ett tag igen.

hur som helst satt jag och var lite rastlös igår och kom på att jag inte släppt nån låt på länge så jag öppnade word och på typ 5 minuter hade jag skrivigt en vers. vet inte hur de gick till för jag tänkte knappt men de kommer nog bli bra. får fortsätta skriva imoron.

idag så har jag och Andrea vart i stan med Alexandra och hennes pojkvän Simon. vi gled runt och gjorde nog inget vettigt alls. men trevligt hade vi och nu e jag helt slut. vara i stan vid alla folk e inte så smart när man glömde ta sin adhd medicin i morse men det gick hur bra som helst.

sen de som är mindre roligt är att jimpa välte med lastbilen idag. han klarade sig bra men lastbilen klarade sig inte lika bra. vindrutan gick sönder och ena dörren gick tydligen sönder. men det är ju bra att jim klarade sig iaf. är glad att jag inte jobbade idag.

Nu så ska jag bara ta det extremt lugnt och njuta utav livet. är så jävla lugn i kroppen så det är otroligt. helt underbart att man har denna fantastiska ro i kroppen och bara kan njuta av livet utan några ångest attacker.


Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0