ha datan i knät utan att döda spermierna

dom flesta vet väll att det inte är så hälsosamt att ha en varm dator i knät med tanke på att de blir väldigt varm mellan benen.

jag var ju på ikea idag och köpte denna sak.



Man har den i knät och datan på. tycker det är hur smart som helst. för ovanpå är det hård plast som gör att datan står stadigt och undersidan är i samma material som dom gamla hedliga sackosäckarna. alltså påsen under plast skivan är fylld med vita små bollar typ frigolit men ändå inte. vilket gör att datan står stadigt uppe på och undersidan formar sig efter benen. riktigt bekvämt och hälsosamt om man vill ha barn :)

denna pryl heter "bräda" och kostar 149 kr.


efter att jag var på ikea så åkte jag till elgiganten i häggvik och köpte en ja vad heter dom. adapter? omkopplare? det är iaf så att man kan koppla in micksladden. man kopplar in den stora mick pluggen i omkopplaren så är det en liten plugg i andra änden så man kan koppla in den i tillexempel bärbara datorer och dvd spelare.

det är vad jag har roat mig med idag.


Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0