Jag kommer aldrig ge upp

det kommer bli krig. alltså inget som har med våld att göra jag ska inte skada någon och ingen kommer skada mig men det kommer bli krig. en massa diskutioner. argument från olika håll. men nu har jag makten. Ingen ska ändra på det här. Ni får komma med vilka jävla argument ni vill. jag tänker inte lyssna. Jag gör precis som jag vill nu. det är mitt beslut. ni har inget att säga till om. jag vet att ni kommer försöka hindra mig. men det går inte. jag har fan krigat mot soc och allt vad det heter sen jag var 8 år så de här klarar jag utan problem. men att ha många emot sig. dom närmaste emot mig. men det kommer inte spela någon roll vad ni säger. och det du vräkte ur dig är helt ofattbart. hur fan tänkte du? Jag ska kriga. jag ska vinna. jag kommer vinna. ni kan inte hindra mig. tiden gör att mitt beslut vinner och att erat inte påverkar ett skit. Säg vad fan ni vill. spotta på mig. stampa på mig. jag reser mig upp ändå. jag är en fucking krigare. Jag vinner.

Jag avgör vad jag klarar av. jag avgör vad jag är mogen till. jag avgör om jag tänker lyssna på er.

ni avgör om ni tänker komma med idiotiska ideer. Ni gör allt värre.

när ni skriker på mig kommer jag lugnt prata. när ni försöker övertala kommer jag att skrika åt er. När ni drar för att det blir för jobbigt så kommer jag stå kvar. Det ska bli jävigt intressant att ta alla dessa diskutioner med er. för jag kommer vinna vad ni än säger. säg vad ni tycker jag skiter it. min vilja kommer att gå igenom i slut ändan iaf och vad ni än säger och gör så kommer det sluta med att jag är världens lyckligaste människa vad ni än väljer att göra när jag blivigt det.


Det var jävligt skönt att skriva av sig lite och ni kommer förmodligen inte fatta ett skit.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hoppas det löser sig för dig vad det nu är som är galet!

/Hannah

2010-02-17 @ 23:26:05
URL: http://mittstoralillaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0