Ny låt släpps snart



Tjena folket. mår bra idag :) började skriva en låt i natt. mådde ju inte så bra så jag skrev och skrev. 2 verser klara. så det är bara en vers kvar att skriva. sen så är refrängen klar också. vet inte om jag hinner spela in låten imorgon, annars får jag göra det på tisdag eller onsdag. kommer bli en fet låt. tycker jag iaf. sen så får ni ju tycka vad ni vill. den är väldigt depp men texten är så sann och de är ju 100 % äkta känslor.

idag har det varit 15 minus grader och sol. jag och andrea gick ner på isen och promenerade lite. sen så åkte jag på isen utan skriskor men jag gled bra. andrea lyckades fånga mig på bild. Nu sitter vi i solna och gör inte ett piss´. är rätt trött. skrev på låten till 4 i morse och gick upp alldeles för tidigt. men nu ska jag vidare.

NY LÅT SLÄPPS SNART

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: elin

din blogg är intressant.



jag lever med familje medlemmar som har diabetes och adhd

2010-02-21 @ 23:24:43
URL: http://beverlyellie.blogg.se/
Postat av: bev

hej

jag har redan kommenterat en gång men nu har jag läst om dig och ditt liv och jag känner mig så hjälplös. Även fast jag inte känner dig. Jag vill ha styrkan att hjälpa alla som har det som dig, som mina syskon och alla personer runt omkring mig.

.det gör nästan ont i mitt hjärta att läsa om alla dina sjukhusbesök och om hur du har haft det.

Jag vill hjälpa dig på något sätt för jag har olika sjukdommar runt omkring mig och det suger så hårt. Jag har ingen sjukdom, så jag kan inte säga hur det är men jag vet hur det känns att någon som står mig nära har det. Jag är inte alltid stark men jag försöker för allas bästa. Jag måste vara stark psykiskt och fysiskt och det går inte alltid.



Om du vill ha någon att prata med så hör av dig genom min blogg.

Jag är inte farlig. Jag är ärlig,15 och ska utbilda mig och hjälpa personer med funktionshinder, diabetes, psykiska sjukdomar.

Hör av dig :)

2010-02-21 @ 23:40:52
URL: http://beverlyellie.blogg.se/
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Heej!



Hittade hit genom FamiljeLiv.



Ville bara säga lycka till med eran bebis!

Ni är unga men ni kommer klara detta jättebra bara ni vill!



Jag hann precis ta studenten när jag fick mina barn så jag är kanske inte lika ung som din flickvän men ändå.



Kram!

2010-02-22 @ 11:13:11
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0