Satan vilken bil







det här måste vara världens fulaste bil. helt allvarligt ser den för jävlig ut men jag tycker den e tuff. årsmodel 1942. var i bruk till 1999. den har 3 takluckor och 8 skjutluckor som man skulle skjuta ur. gevären på taket e ju rätt kixiga dom med. den är ju vägreggad och skattebefriad och besiktningsbefriad. besikningsbefriad har jag aldrg hört förut :) den drar 3,9 liter milen. rätt dyr att köra.

den är ful, den är alltdeles för stor. lär inte gå att parkera på så många ställen. man lär ha rätt dålig sikt i den lilla vindrutan och man lär ju bli stoppad av polisen med tanke på att det är vapen på taket och att den inte har militärens regg skyld. men hur som helst gillar jag den.

klicka här för att komma till annonsen.

Extrem bil fast den är ful.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Mjauu bitches

jävlar, den bilen skulle jag aldirg våga åka i, hahahah XD

2010-02-22 @ 18:21:44
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0