2010



Gott nytt år på er alla underbara människor. vad ska man fylla detta inlägg med?

ja igår var det 2009 och idag är det 2010. ska jag va ärlig så tror jag faktiskt att det kommer bli en underbart år. man hoppas ju att musiken sprids och man kanske får uppträda? sen så hoppas jag kunna få ett jobb. det ska nog lösa sig innan året är slut. sen så hoppas man ju att de inte blir så mkt sjukhus besök men det är rätt svårt att undvika. ska ju till 4 läkare bara under dom första 2-3 månaderna på detta år men man kanske slipper ligga på sjukhus iaf. men hur som haver så hade vi det trevligt igår. åt middag hemma sen vidare hem till angelica sen tillbaka hem för att smälla fler raketer och träffa jade och thomas. sen tillbaka till angelica och det var trevligt det. sen så har jag fått nå konstiga utslag på armarna, ryggen och bröstet men skriver mer om det sen. måste äta nu sen så kanske jag skriver mer på nya låten ikväll. ska försöka fixa musik video till den :) hörs senare.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0