jag skriver, skriver och skriver

vad ska man fylla det här inlägget med då? har tänkt på det ett tag nu. jag kan säga att jag börjar bli galen av att leva som jag gör. för just nu finns det inget vettigt att göra, inget jobb för tilfället och dom flesta går ju i skolan och så tänker man för mycket på olika saker. men en vardag utan rutiner funkar inte bra alls för mig så jag vet inte riktigt vad jag kan göra för att slippa vara så rastlös. vore skönt om man kunde få sina pengar så man kunde köpa mixern och micken iaf så man har nånting att göra på dagarna. vore galet nice att få börja spela in lite till skivan. men nå pengar har man ju inte så de ända man kan göra är att skriva och skriva, idag har jag skrivigt en del på en utav låtarna till albumet. sedan så har jag och pappa funderat lite på om man ska köpa ett nytt batteri  till bilen eller koppla in ett till och ställa det i bakluckan. vi har inte kommit fram till nått vettigt men de lutar åt att köpa nytt batteri. sen så har jag vart och köpt lite skor och bara glidigt runt i stinsen. och nu sitter jag här igen. uttråkad och e på väg att bli galen. men jag ska inte tynga er så ni får ha det jävligt bra så länge.



sådanna bilder ger en inspiration. och snart får jag ny mick också :) den är inte bara bättre än denna. den e snyggare också. har senaste dagarna haft besökare på bloggen från usa, finland, norge, danmark, tyskland och frankrike. det är nice. hur dom/ni nu förstår vad jag skriver på svenska men men.  musiken har nog börjat spridas lite också för jag har börjat få omkring 100 visningar på youtube varje dag på mina 6 senaste låtar, fortsätt sprida min musik galet snällt av er som gör det.

pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0