kom hem edward

Jag känner inte dig super bra, men tillräckligt bra för att saknaden ska bli stor. det värsta är att inte veta vart du sitter och inte veta när du kommer ut. hoppas du inte behöver sitta bakom galler hela 2010. blir galen av att inte veta när man får se dig. det är ett helvete att sitta men jag hoppas att du kanske har det lite bra iaf. men julafton och nyår inlåst. fan asså. jag vet att du inte kan se det här nu men hoppas att du kan göra det sen. det är en stor saknad efter dig här. alla saknar dig mannen. hoppas du sköter dig när du kommer ut. vet inte vad mer jag kan säga. saknar dig <3



pusspåre

Kommentarer
Postat av: Vera

saknar dig så mycket eddiponken :(

2010-01-03 @ 03:16:20
URL: http://ppussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0