ny låt släpps idag



denna bild ritade jag nån natt för ett tag sen när jag som vanligt inte kunde sova. men om 6 timmar så ska jag gå upp och äta frukost sen så ska jag spela in ny låt :) jag längtar. har spelat in den idag men är inte nöjd så jag gör om det om några timmar. bäst att lägga sig och sova lite nu kanske. men hur som helst kände jag att det var nödvändigt att kasta ut ett litet blogg inlägg, inte gjort det på hela dagen men lika bra att få det sagt att det släpps en ny låt idag. hoppas ni kommer gilla den och att den får många kommentarer nu ska jag försöka somna. inte så kul att va vaken ensam då rickard redan sover. men vi hörs i morgon så laddar jag upp nya låten kommer inte ta mer än en timme att spela in. så den bör släppas på förmiddan om jag lyckas komma upp kl 10. annars blir det eftermidagen. som vanligt avslutas inlägget med det meningslösa ordet.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0