Semester

Hej åh hå. Nu är det så att jag gick på semester idag. Börjar jobba igen om 2 veckor och den första veckan jag är ledig så tänkte jag vara fri från datan. Så det här är det sista inlägget ni får på en vecka. Tänkte bara meddela er så ni inte undrar allt för mycket vad jag sysslar med. Jag skriver igen nästa måndag så får ni ha det bra tills dess.

Just ja. Idag berättade jag för min chef att jag ska bli pappa. Han var själv 17 när han fick sitt första barn. Han gratulerade och blev bara glad. Det är bara 10 veckor kvar till beräknad förlossning. Tiden går sjukt snabbt och jag längtar efter min lilla älskling :)

Nu ska jag ägna all min tid åt att koppla av och ha det härligt med Andrea.



På tisdag är bilden 2 år gammal. Då firar vi våran 2 års dag. och ett års förlovning.







Här har ni att lyssna på medans jag är borta.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0