En dag av glädje med en gitar



Min kära bror till venster och jag till höger.

Jag och Andrea var hemma hos honom idag och så plockade han fram gitaren. Det slutade med att vi bestämde att han ska göra ett gitar beat till mig. Det kommer bli hur tungt som helst. Rappa till enbart gitar. Kan det bli bättre? Något nytt och helt klart anorlunda för att komma ifrån mig.



Otroligt glada var vi när denna bild togs idag.

Senare på kvällen fick jag reda på en inte alls rolig sak som rör en utav mina vänner. Tänker inte nämna något namn eller händelse men han är iaf hemma och mår bra nu så får vi se hur det går för honom.

Jag kan absolut inte sova... Därför jag sitter här men det är väl dags att försöka igen.

Har ni haft en trevlig midsommar då?

God natt

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0