Låt inspelning på g?



Ringde till Jam idag för att kolla hur det gick med mina hörlurar som dom skulle skicka från göteborg. Dom hade kommit fram men dom hade inte ringt och sagt det! ska jag gissa när dom fått hem grejerna eller? Haha. Hur som haver så är min pappa snäll och åker in till stan och hämtar hörlurarna imorgon när jag jobbar så vi slipper va där inne i köerna när jag slutat jobbet.

Jag har 3 låtar på gång men nu vill jag ju inte spela in fören jag har mina nya hörlurar. Sen så måste jag skriva klart låtarna men det kommer.

Denna låt har snart 1 000 visningar. Vill ni hjälpa till att ge den fler visningar?



bokstavsbarn för alltid ♥

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0