Äntligen tillbaka

Så otroligt underbart att få jobba igen. Man blir ju faktiskt trött av att anstränga sig. Det är skönt att ha nått att göra på dagarna och så går dagarna otroligt fort. Har det fantastiskt trevligt på jobbet. Har väldigt trevliga arbetskamrater och så är ju jag och Jonas ett perfekt team. De är vi 2 som jobbar mäst med varandra.

Min och Andiamos låt "det blir fel" har äntligen nått gränsen på 1 000 visningar :) Det är jag otroligt glad över.
1 000 visningar lär ju betyda att de är lite fler personer än mina vänner som har lyssnat på låten. Det är underbart det med :)

Imorgon så är det jobbet som gäller och jag satsar verkligen 100 % och jag lovar att det uppskattas på jobbet. Ska bli skönt att få jobba ordentligt så man får ut lite över energi.

Men jag har lite special planer för vad jag ska göra efter jobbet. Jag har ju en låt text på lager som jag tycker att det är dags att spela in. Så om jag inte är för trött efter jobbet imorgon så hade jag tänkt spela in en ny låt imorgon. Blir den färdig inspelad och mixad så släpps den imorgon. Men jag tänker inte lova att det släpps någon låt imorgon men det kanske blir så. Hoppas jag kan spela in imorgon :)

Vill ni hjälpa mig så att ytterliggare en låt kan få 1 000 visningar?



Jag är den personen i videon som inte har nått hår, för er nya bloggläsare som inte vet hur jag ser ut.

Det är en musikvideo och den har nu 943 visningar så det kan väll inte vara så svårt att komma upp i 1 000.
När jag släpper en ny låt så brukar alla andra låtar automatiskt få väldigt många fler visningar. Så man måste släppa nytt hela tiden om musiken ska spridas och folk ska fortsätta lyssna. Anledningen till att jag inte har släppt något nytt på länge är att jag ägnat mycket tid åt den hemliga låten. Men snart kommer det en ny låt och efter den så släpps den hemliga.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni är verkligen duktiga!

2010-03-09 @ 00:31:49
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: emelie

riktigt grymt!

2010-03-10 @ 11:34:57
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0