Äter taggtråd och skiter betong

Idag så har jag som vanligt vart på jobbet. de blev lite stressigt mot slutet men de gick kanon bra. Efter jobbet så kom Andiamo hit och sen så kom Freddiie. Jag och Andiamo övade på våra låtar så vi ska kunna dom utantill tills vi ska stå på scen. Jag kunde alla mina texter utantill men Andiamo hade lite små problem här och där. Iaf så var det härligt att få sjunga lite. Men på tal om musik så ska ni få en riktigt tung video.

Eminem är Kung



Kan fortfarande inte fatta att jag ska stå på en scen, kommer va hemskt nervöst först men går allt bra så kommer det nog vara en galet härlig känsla i kroppen. Det går bra med musiken. Den sprids mer och mer. Det går bra på jobbet. Så vad finns det mer att säga? Andrea är sjuk :( Hoppas hon kryar på sig snabbt min älskling.  Är inte på nått blogg humör idag så vi får höras imorgon.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0