Hej då Stockholm

Vad händer i era liv?

Igår så var ju jag och Andrea hos världens bästa Madeleine och hade det super roligt och jätte trevligt. Vi tog en promenad och kollade på film. Jag minns inte När jag skrattade så mycket sist. Det var ett otroligt fint hus som hon bor i, vi måste verkligen åka dit igen.

Men till rubriken. Imorgon bitti åker jag, mamma, pappa och Andrea till dalarna och bor på Gyllene hornet. Sen så åker vi hem på söndag. Det blir en liten kort semester men härligt kommer det att bli. Har ju vart där många gånger förut men nu var det några år sedan och så måste ju Andrea få komma dit och koppla av lite.

Poolen ser inbjudande ut.



Sen så är det spa helg nu i helgen. Vilket innebär att jag ska koppla av och ta det lugnt. Det hör inte till det vanliga men det kommer nog bli härligt när man väl är där.

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0