I väntan på Forsman och Anden



Jag till vänster, Freddiie Forsman i mitten och Anden (Andiamo) till höger.

Ja nu sitter jag och Andrea i soffan efter att ha städat hela köket. Nu är Forsman på väg hit och senare så kommer Anden.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men nått kul finns det alltid att göra. Kanske spela lite wii eller nått annat. Får se vad det blir. Ska ju även träffa x idag medans jag fortfarande har chansen till det. kommer sakna dig.

Finns inget mer vettigt att säga för tillfället. Vi hörs lite senare.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: emelie

till att börja med har du en bra blogg! :) haha umgås du med freddie? :D hans pappa mogge är min innebandytränare, där även både marika & katja lirar ;) världen är bra liten! :P

2010-03-07 @ 11:17:26
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0