Jag har kört på en scen



Jag och Andiamo har stått på scen idag. De gick bra men jag är inte nöjd. Jag vill inte påstå att det gick specielt dåligt men jag kan mycket bättre. Först så kom Jim och Jens dit. Eftersom att vi bara skulle öva så hade vi ingen stor publik. Jag är otroligt tacksam över att vi fick chansen att stå på scen i Upplands väsbys kulturhus.

När Jim och Jens var och lyssnade så var det skönt att få helt ärlig kritik. Det gör det mycket lättare att rätta sina fel om man vet vilka dom är. Sen när Jim och Jens gått därifrån så kom Jonas från jobbet dit med en kompis och kollade. Det var trevligt och otroligt skönt att stå på scen. Ibörjan var jag riktigt nervös men det släppte ganska fort.

Nu ska prata lite i telefon med min älskling.

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: :D

När kommr uppträndadtet och vart ?

2010-03-17 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0