Jag jobbar hårt hela dan varje dag

Tjena igen. Jag måste säga att jag fått alldeles för lite sömn den här veckan. Jag har inte sovit mer än 6 timmar någon natt denna vecka. Sover så fruktansvärt dåligt utan Andrea. Har inte träffat henne sen i måndags morse. Saknar min älskling. Tror ni magen växt nått till på fredag då vi ska träffas igen? :) Om inte annat så kommer jag inbilla mig det för att jag tycker det är mysigt att gosa med hennes mage :)

Hur som helst så blir det inte mycket sömn i natt heller. Alarmet står på 06:30 och jag lär inte somna på ett tag. Men åh andra sidan så är det ju halvdag på jobbet imorgon så jag slutar klockan 12. Riktigt härligt.

Det blev inte så mycket skrivet på nya låten. Tänkte ta det imorgon efter jobbet så man kan provsjunga lite under tiden man skriver, det blir roligare så.

Sen så fick jag en kommentar av min älsta morbror på youtube idag. På låten "Jag ska bli pappa"

så här skrev han:

Tjena J och ett riktigt stort grattis till dig och Andrea.

Kommer ihåg 16, man var rätt stark redan då men som gubbe numera så vill man väl inte minnas... -stå på er och skit i vad gamlingarna säger, lite kämpa och ni grejar det här fint!

ps. gillar din låt, känns att den kommer från hjärtat. Även om du fixar ett kneg, satsa på musiken, det kan bli nå't

// Morsans älsta brorsa

Hela släkten är positiva till det här. Det känns jätte skönt att dom närmaste står på ens sida. Den ända i släkten på min sida som inte vet något än är min farmor. Jag tror nog hon kommer ta det rätt bra hon med. Hon är en riktigt pigg och härlig tant, fyllde nyss 80 år men de känns som att hon inte är mer än 70 en kvinna med krut i. Och en stor förebild.

Jag kan ju inte sitta här och skriva hela natten, Måste sova nu.



De är inget litet torn vi byggt på jobbet. Nu har vi även byggt hela vägen upp till taket och även börjat bygga på en till lastpall bredvid. Jag är med på bilden enbart för att ni ska kunna se hur högt det är i förhållande till min längd. jag är 170 cm så de är en bra bit de där tornet. Sen kanske ni undrar hur vi lyckats bygga så högt? De får ni bild på imorgon, så ni får se våra knep.

God natt, Pusspåre

Kommentarer
Postat av: LeifVie

Hej igen!



Har inte surfat runt på släkten tidigare, var kul att läsa din blogg. Fastnade för Kartellen - Medans vi faller, -sjukt bra rap och lika sjukt tungt beat, var tvungen att rippa av från YouTube!



Än en gång, grattis!



// LeifVie

2010-04-01 @ 01:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0