Leva med diabetes





Nu kom man med i en tidning också. Riktig härligt med lite gratis reklam för bloggen.

Jag fick ett mail från en person på ssdf som frågade om jag ville vara med i tidningen Leva med diabetes. Hon hade hittat mig på google. Jag var tydlig med att bloggen inte handlade om livet som Diebetiker utan som livet med diabetes. Jag är inte diabetiker, jag lever med diabetes. Alltså menar jag att jag har ett liv utanför min diabetes så bloggen handlar inte bara om det. Utan den handlar om mitt liv och allt vad det innebär. Hon tyckte att det var bra att få med olika bloggar så min passade in bra med tanke på min syn på min sjukdom.

Tidningen har ungefär 5 000 medlemmar så någon av alla dessa 5 000 medlemmar lär vell besöka bloggen. Ha det bäst.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: susanna

Yes! En besökare som läst tidningen här. Ingen aning om att så många ungdomar med diabetes skrev blogg-kul!

2010-03-03 @ 19:01:22
Postat av: Jennifer

Jag är inte en besökare från tidningen (tänkte bara tillägga det). har nyss börjat läst din blogg, och kommer att följa den så gott det går..:)

btw tror att jag har listat ut vad hemligheten handlar om:).

2010-03-03 @ 19:36:49
URL: http://jenniferlevin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörde att du ska bli pappa! grattis =D

2010-03-03 @ 19:43:03
Postat av: Nora

Superkul att LEVA uppmärksammade bloggar! Det stod om min blogg också och det är ju som du säger perfket med lite reklam. Kul att man kunde hitta andra bloggar genom tidningen också!

Ha det fint!

2010-03-04 @ 22:15:11
URL: http://noragyll.blogg.se/
Postat av: catta

Hej på dig!!!



vad roligt att du hitta till mig! kul att du kom med i tidningen! visste ej ens om att jag var med där!:) har ej denna tidning! du kan ej kopiera de dem skrivit om mig???? vore så snäällt!!!!!!



hur länge har du haft din diab. har du pump? ser du bor i väsby, går du då på Danderyd??? de gör jag!



ja hade pump i ca 6 månader. animas! men fick höga värden utan orsak, och de slutade alltid i ketoner, låg o spydde som attan, fick åka ambulans in mm!

blev så sjuk....

sist låg ja förra veckan i ketoner o spydde i flera dagar då ja o min sköteska kom överens om att återgå till sprutor ett tag...



hade höjt mitt hba1c från 5.1 till 6.4 från ja gick till pumpen!!!! inte bra!

men nu känner ja mig trygg igen men kommer börja med pumpen igen sen!!!!



kram catta

2010-03-05 @ 12:18:51
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0