Lite hjärtslag i min vardag

Igår fick jag läsare ifrån Sverige, Usa och Norge. Förstår ni från Usa och Norge svenska? Annars så verkar det ju inte så intressant för er att kolla in den här bloggen.

På jobbet så hände det äntligen det vi väntat på. Vi har haft fullt upp idag men det känns bara roligt att ha något att göra så man slipper sitta still. Sen när jag fick jobba själv en stund så kan man säga att jag gjorde 2 jobb samtidigt. Jag gjorde det jag skulle på jobbet och samtidigt lyssnade på mina låtar i hörlurarna. De måste ju räknas som att man gör två jobb eftersom att jag lär mig texterna klockrent utantill så jag kan köra dem live sen. Eller?

När jag kom hem så fick jag för mig att spela in ljudet av mitt hjärta. Så nu har jag mixat ihop mina hjärtslag med ett beat så att hjärtslagen blir som ett intro med lite musik i bakrunden. Den låten kommer nog bli fet sen när jag kommit på text till det beatet.

Om 6 dagar så släpper jag min hemliga låt !!!

Sen så har jag lyckats sova 8 timmar i natt. Brukar aldrig sova mer än 6 timmar. Det känns som att jag fått ordning på livet och är oerhört lycklig så nu kommer jag förhoppningsvis kunna förtsätta sova gott om nätterna.

Jag Tycker att ni ska lyssna på den här låten och om ni redan gjort det så lyssna igen. För det är den här låten jag är mest nöjd med. Inte nöjd utan mest nöjd med. Jag blir aldrig helt nöjd. Lyssna, Kommentera och sprid.



Nu ska jag bara ta det lugn och njuta av livets goda.

Pusspåre



Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg :)

2010-03-22 @ 19:36:57
URL: http://linneano.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Bra låt.

JAg ryste när jag hörde den...

Kram på dig.

PS Jag är Tärning6 På familje liv hur har det gått med allt??

2010-03-22 @ 19:59:56
URL: http://dice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0