Live mikrofoner inköpta



Jag har inte sovit ett piss i natt. Eller några timmars sömn blev det men inte tillräckligt. Så jag var rätt sliten på jobbet men de gick bra ändå. Sen så måste jag ha världens snällaste pappa. Han åkte in till stan efter jobbet och köpte dessa 2 live mikrofoner så att jag och Andiamo kan öva innan det är dags att stå på scen. Som ni ser på bilden så är det 2 stycken jjlabs nd6000. Köper man en sådan så kostar den 795 kr. Köper man två så kostar dom tillsammans 995 kr. Ett riktigt bra paket pris och det är riktigt bra ljud i micken så det är ingen dålig mick heller. Jag är nöjd med det köpet.

Sen så var jag ju självklart tvungen att prova micken och öva lite inför live spelningen som kommer snart. Här har ni en bild från det.



Jag är helt slut så nu ska jag slappa vidare. Mina låtar hittar ni genom att klicka här

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Aisha

Hej! Lyssnade på några av dina låtar på youtube. Du har verkligen talang. Det lät jättebra. Och jättebra beats också.

2010-03-26 @ 01:17:49
URL: http://aishajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0