Om man alltid gör som man alltid har gjort



Om man alltid tänker som man alltid har tänkt och alltid gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid bli som dom alltid har varit.

Ett klokt citat.

Jag har idag jobbat arslet av mig som vanligt och efter jobbet så åkte jag hem till Andrea. Vi ska bara ta det lugnt och mysa ikväll. Skönt va? Jag har ont i nästan hela kroppen men vad gör man inte för jobbet?

Imorgon så ska jag och Andiamo till en lokal med en scen och öva lite inför våran spelning. Vi ska öva totalt 2 gånger innan det är dags att köra inför publik.

Nu tänkte inte jag skriva mer idag så ni får ha det bra tills imorgon.

Pusspåre



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart är det ni ska spela? :)

Lycka till!

2010-03-16 @ 21:14:56
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0