Rätt många möten närmaste tiden



Bilden är tagen vid poolen när vi var i Dalarna.


Kan ju lugn säga att läsar siffrorna har ökat väldigt fort här på bloggen. Jag hade tidigare runt 40 läsare om dagen. Nu har jag runt 130. Undra varför? haha. Det är nog inte så svårt att lista ut.

Jag måste säga att jag är chockad över folks reaktioner på att jag och Andrea ska bli föräldrar. Ingen har varigt negativ och det är ju verkligen jätte skönt att folk runt om än är positiva. tack så mycket till alla er som är underbara och ni vet exakt vilka ni är.

Vecka 15 är rätt så fullbokad. Den 13e så ska jag till min adhd läkare och snacka lite om de vanliga. Hur det står till i livet. Och jag har ju aldrig mått bättre så de finns inget negativt att prata om. Den 14e så ska jag till min diabetes läkare, också ett vanligt möte. Stämma av lite vad som hänt sen sist. Och den 15e så ska jag och Andrea till våran barnmorska och bara prata lite. Sen senare så blir det till att lyssna på hjärtljudet och sen i början av maj så ska vi på ultraljud :)

Vi ska INTE ta reda på vilket kön vårat barn har. Det får bli en överaskning när barnet föds.

Jag har inte så mycket mer att säga.

Vi hörs efter jobbet imorgon.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Anita

Grattis - vad jättespännande och stort att få bli föräldrar. Och vilken häftig låt du har gjort, hörde den nyss på YouTube!

Hälsar Anita (mamma och pappas kompis på Ekerö)

2010-03-31 @ 14:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0