Spelning på gång

Jag har en klump i magen. Jag är riktigt nervös. Jag ska stå på en scen. Jag kan verkligen inte förstå. Jag vet inte exakt vilken dag det kommer vara men det är väldigt snart. Jag och Andiamo ska köra live inför en publik. Vi ska köra några låtar och vad det leder till kan man aldrig förutse. Jag är riktigt nervös men jag har bestämt mig för att det ska gå grymt bra.



Ska köpa dessa 2 mickar på lördag. Vi måste ju ha ordentliga live mickar så att vi kan öva, öva och öva.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det känns helt overkligt. Tror inte riktigt att det är sant. Men det är det, jag ska stå på en scen inför människor och göra det jag älskar. Kommer bli fett.

Glöm inte att lyssna på nya låten. 300 visningar på 2 dagar. Musiken har börjat spridas men hjälp mig på vägen. Lyssna och sprid. Lägg upp länken till låten i din logg på facebook. Gör vad ni vill, det vore snällt om ni vill hjälpa mig lite på traven.



Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Nora

Vad kul med live spelning! Grattis! Vart kommer ni att hålla hus?

2010-03-12 @ 13:39:59
URL: http://noragyll.blogg.se/
Postat av: Killarnas morsa

Det kommer att gå jättebra på spelningen!

Jag länkade in låten på Facebook och fick reaktioner som "Fantastisk! Underbar!"

Ta åt dig, Jimmyh!

2010-03-12 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0