Titta va ja hitta i min brevlåda

Idag blev jag glad när jag hämtade posten. Titta vad jag fått för brev.



Yes. Nu är det bara att gå den där kursen innan man ska ut och göra gatan farlig. haha. Skämt åh sido. Nej men snart får man äntligen börja övningsköra. Det är härligt och skönt blir det sen när man kan byta upp sig från moppebil till vanlig bil.

Sen så fick jag nått brev av nån läkare som jag verkligen inte fattade. Nån remis men sen var det lite skrivet för hand med nån handstil jag absolut inte kunde förstå mig på.

Jag har skrivit lite text idag. En rätt så deppig låt men jag ska försöka mig på att göra någon glad låt så småning om.  Måste ju hitta inspiration också. Kan ju inte bara skriva " jag mår bra ida, tralalalalala" De funkar ju inte, men jag ska försöka.

Nu är Andrea på väg hit så då ska vi mysa lite. Jag är fett tråkig idag i mitt skrivande så blädra ner och kolla nått roligt inlägg istället. haha

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kan ju säga till när du är ute och kör, så inte jag också är ute då, två på en gång kan bara sluta på ett sätt, katastrof!! Haha! ;)



Du kan ju alltid skriva om Andrea och hur hon har hjälpt dig och så, ni verkar ha det så bra ihop! :)



Ha det bra!! /LisaFisa!

2010-03-24 @ 20:31:29
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0