Börjar bli mycket fin kläder nu

Värsta mode bloggen. Nej jag skojjar bara men jag har köpt en ny tröjja idag.



Halva priset på brothers. Kostade på rea 300 kr.

Andrea fyller år på måndag men ska firas på söndag så jag tänkte klä upp mig lite.

Har hittat en låt med grov text. Från att killen sattsa på fotbolls eliten till att han tog en överdos. Lyssna på låten och fokusera på texten. Den är så jävla grym. Man fångas verkligen. Lyssna noga.



De ända negativa är att den är inspelad via telefon eftersom att sebbe satt i fängelse när han släppte låten. På deras mixtape så finns en version som är inspelad i studio. Men iaf. Lyssna noga på texten.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0