Vadå rubrik? Läs inlägget istället

Vad gör ungdomarna idag då? Ute och super? De känns otroligt onödigt.

Jag sitter i soffan och kollar lite tv med Andrea och hennes mamma. Väntar på att solsidan ska börja, mycket mer är det inte som händer. Jag kunde inte riktigt somna i natt så jag började på en ny låt. Jag tror att den kan bli rätt så bra men åh andra sidan så släpper jag ju min hemliga låt redan på söndag. Så jag kan ta mig god tid till den nya låten utan att ni inte uppdateras för de gör ni ju redan om 2 dagar. Jag känner mig mycket seriösare i musiken nu även om jag kanske inte gör så mycket mer än innan så känns det mer på riktigt. Kommer lägga ner mer tid på låt skrivandet så ni får höra bra resultat.

Jobbat hårt hela dagen och sen så kom de jobbiga. Jag tycker ju inte att de är så där jätte roligt att gå i köpcentrum om jag inte är på helt rädd humör för det och det händer inte ofta. Skulle in i solna centrum idag för att köpa en present till Andrea som fyller år på måndag. Och just den saken var slut i varenda butik. Började bli rätt så trött på allt folk runt om kring efter att jag vart i 2 butiker, sen när jag hade vart i alla så kändes det jävligt onödigt eftersom att jag ändå inte hittade det jag letade efter. Det var ju inte nödvändigt eftersom att jag kunde ha hittat det. Men de kändes riktigt meniningslöst. Knepigt de där. Får försöka hitta grejen i någon annan butik under helgen.

I morse frågade pappa mig vart vi har en hårborste, Jag kunde inte annat än skratta

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0