Finns det några bokstavsbarn här?

Nu ska jag förklara för er vad bokstavsbarn är kortfattat. Bokstavsbarn är man om man har en diagnos. Tillexempel  ADHD, ADD, Asperger eller damp. Vad dom funktionshindrerna innebär får ni söka på, på nätet för jag orkar inte skriva ner allt. Men jag har lärt mig hantera min adhd bra och märker inte längre att jag har den. Hur som helst är jag för trött för att skriva världens längsta inlägg så jag lägger upp min låt Bokstavsbarn och säger god natt.

Låt: Bokstavsbarn

Artist: Jag (Jimmyh) & Angelica



Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag läste inlägget imorse innan jag drog till skolan. Hade ingen aning om att det fanns nått som hette ADD..



I skolan fick jag sedan veta att en klasskompis har ADD och att hennes syskon har ADHD. Det hade jag liksom ingen aning om.

Lite komiskt att du skrev det här just idag!



Btw, bra låt! :)

2010-05-20 @ 16:18:43
URL: http://ougat.blogg.se/
Postat av: Jessica

Var i från har du fått att allt är sjukdomar ?

Funktionshinder är mera rätt om man ska vara ärlig.





Men ja. Då lärde man sig ett nytt ord.

2010-05-23 @ 21:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0